jogga/släpa mig utan finess


Jag är avundsjuk på de som är duktiga på att springa.
Jag kämpar som en idiot för att inte stanna när jag joggar/släpar mig runt i skogen. Dels för att det är jobbigt, visst. Men dels för att det är tråkigt. Så tråkigt. 
Jag försöker verkligen tänka på nått roligt, men det går inte. Bra musik hjälper lite men asså... Alla ser så glada ut när dom sprungit (och alla springer så jäkla långt!)
"Det är så härrrrligt att springa på sommaren!!" Jag vill ha mulet och kyligt, helst lite duggregn när jag försöker springa. Men jag är inte bitter.
Hej! 

Kommentarer
Postat av: bull

hahahaha nej härligt är ta mej fan det sista det är!!

2014-08-19 @ 16:00:00
Postat av: karin bergstrand

Springa gör man till bussen, med hopp om att hinna!
Springa gör man på väg till jobbet för att hinna!
Springa gör man annars ....................hinna!
Springa ska man/kvinna göra för att må bra annars kan det kvitta.

2014-08-26 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0