att överleva en måndag

Att bo i en lägenhet där det är konstant över 26 grader börjar gå på mina finess-nerver. Men jag överlevde denna måndag, och det känns väl bra det.

Då jag snart har varit vid liv i 26 år så är planerna inför detta års födelsedagsfirande i full rullning, as we say in Sweden. Då jag har riktigt snygga kvinnor till vänner så vill jag ju fira med dessa, och det kan inte bli annat än perfekt. 

Idag har jag även provat skorna som jag beställt inför denna kväll. Jag är ca 166 cm lång (har alltid trott att jag varit 169, men fick ett härligt uppvaknande gör några veckor sen) men med dessa skor växer jag- rejält. Blir lite fundersam över om jag verkligen klär i att vara lång. Jag ser liksom inte sådär graciös ut som långa människor ofta gör. 
Men jag fyller bara 26 en gång. Och eftersom jag jobbar på röntgen så hittar jag dit om jag skulle bryta fötterna. 





Skönt att det är kilklack iallafall. Jag har ju några dagar på mig att öva catwalk-gången. 

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0