dagar är dagar, veckor är veckor,


En del grillning har det blivit i sommar, är det något som blir äckligt på grillen? Jag älskar det!

Kall dryck till kan ju vara gott.


Vi räddade en mini-humla som badat i vattenkannan.

I början av sommaren fyllde min pappa år. Min syster fick göra tårtan. Godast på länge.



Besök ute hos vänner, efter god mat intas ett glas vin.



Haft tjej-dejter. Underbara kvinnor som finns i mitt liv. 


Alltså denna middag! 

... Även då bjöds det på kall dryck.






Någon som övar sig på att dyka.



Imorgon är det första augusti. Jag har tagit min första lediga dag denna sommar. Det känns väldigt skönt att ha en ledig fredag måste jag erkänna.

Sommaren är inte slut än, och även fast jag inte hunnit ha semester än så har jag gjort en del somriga saker :) 

Imorgon ska jag försöka få en klipp-och-färgtid, ser ut som ett skatbo i skallen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0