ekonomiläsning och frukostdejt med harpalten

Den här helgen har varit så behövlig. Veckan var tuff på jobbet & jag börjar känna av att jag inte varit ledig mer än 3 veckor på 3 år.. Så är det när man pluggar, jag vet, men jag har varit trött denna vecka helt enkelt. 
Så när jag fick vara ledig i fredags kändes det riktigt skönt. Jag gjorde i stort sett ingenting men det var nog det som behövdes.


Jag åt en god lunch iallafall. Pannkakor med bär & kokos. 


Jag älskar morgnarna ute vid sommarstugan. Helt tysta och perfekt ljumma. Att sitta där på verandan, dricka kaffe och bara vara är så jäkla gött! Denna lördagmorgon fick jag sällskap av en liten harpalt.


Jag har läst. Nu ska jag bli expert på att spara! 


Grillat återigen. Kyckling. Och dagen efter blev det lax. 

Helgen har känts lång på ett underligt vis, men jag har fått vila upp mig så imorgon är jag redo för ännu en vecka :) Då det tyvärr är Emelies sista vecka så ska denna vecka bli en vecka med finess! 

Kommentarer
Postat av: Bull

4 finessdagar kvar!! 🙌

2014-08-04 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0