glassen tog oss dit

Första semesterdagen. Nu är vädret inte alla så där tropiskt hett som det var när jag jobbade, men jag bryr mig faktiskt inte. Jag är ganska trött på sommaren, men det får man väl inte säga högt?

En sväng till Nora blev det iallafall idag. Regnade som bara tusan på vägen dit. Uppehåll när vi va där (förutom när vi åt glass som förövrigt var helt ok. Väldigt överskattad dock, finns godare)



Tydligen finns det ett vandrarhem där, där man kan sova i tågvagnar.




Stora moln men solen slank emellan. 



Strömmingslunch i solen. 


Lite överskattad glass enligt mig själv...


Tarzans äventyr i öknen gick tydligen på bio 1951. 




Man litar iallafall på folk i Nora.





Jag däckade i bilen påväg hem. Varför blir jag alltid så trött av att åka bil? 

Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0