grönt

Nu har jag fyra dagar kvar till semester. En efterlängtad semester känns det som just nu. Tröttheten börjar kännas av mer och mer.


Passade på att hänga i hängmattan i helgen ute hos mamma o pappa. 


Provade att göra en grön smoothie, nu är det en favorit- supergott! :)


Satt ute i det gröna med fina vänner & karln. 

Dagarna rullar på. I helgen vart det parkfestival i stan, så det blev lite parkhäng. Det bjöds även på en god burgare på restaurangen vid ån innan dess, jomantackar! (Bjöd mig själv på det..) 

Så det går ingen nöd på mig egentligen, jag ska inte klaga. Just nu ligger jag i soffan med fötterna på ryggstödet. Så jäkla dundermätt efter kvällens middag. 

Mätt & belåten- hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0