semesterdagar

Idag är det onsdag. På måndag kör jobbet igång igen, då har jag alltså haft två veckors semester. Tiden går så fort, men även fast jag inte blivit brun eller rest jorden runt så har jag haft det skönt. 




Jag har varit i Stockholm, i kvarteren där jag och min syster växte upp, och käkat på (min idols!) Petters hamburgeställe- Käk. Håll-käften-burgare. Ja, den var god. 

Min systers snap-bild fångade stunden innan pajen blev uppäten o paketen blev uppslitna. 

Jag har blivit firad, min 26:e födelsedag, av min familj. Äppelpaj o kaffe. Paket. Jorå, jag tackade! 


Så nu är jag alltså inte 25 längre. Jag är dock fortfarande närmre 25 än 30, as we say in Sweden. 
På lördag brakar kalas med finess loss! Tänk att få den jävla äran att få fira sig med en bunt gaaaalet härliga och snygga kvinnor! Fan va vi är bra! 

Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0