en kanonidé helt enkelt

Idag när jag låg och solade så kom känslan till mig, känslan av att vilja rensa här på bloggen och känslan av att vilja skriva här igen. 
Det kan mycket troligt vara så att det beror på att jag, på sistone, börjat läsa mycke bloggar. Vänners bloggar, kändisars bloggar. 
Det här kommer ju inte alls vara som någon av dessa bloggar (då mitt liv inte innebär 17 resor i månaden, träning med olika personliga tränare, häftiga foto-shoots, shopping på stora fancy butiker.. Ja ni fattar) men det kommer bjudas på delar av mitt liv. Livet med finess! 

Supertalangen har talat- det här ska bli toppen! 




Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja börja skriva igen 😀

2014-07-26 @ 16:23:45
Postat av: Anonym

Kuuuul!!! :))))

2014-07-26 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0